Displayannoncering

Displayannoncering

Skab brand­awareness med display­annoncering

Vi bliver hver dag præsenteret for masser af indtryk på online medier og platforme. Det stiller store krav til dig som afsender i forsøget på at nå ud til din målgruppe og dine potentielle kunder.

Med datastyrede displaykampagner på tværs af alle platforme, når du ud til dine kunder, så snart de er online.

DISPLAYANNONCE
Vi arbejder strategisk med intelligent displayannoncering. På den måde sikrer vi, at du når ud til din ønskede målgruppe. Kunderne befinder sig i dag på alverdens forskellige platforme og medier, men vi kan også målrette annoncerne mod lige præcis den type bruger, der er interessant for netop din virksomhed. Med os vil I opleve styrkerne ved displayannoncering, uanset om I ønsker langsigtet brand awareness eller kortsigtede eventkampagner.
VORES MEDIER

Advicer er en del af Mediehusene Midtjylland. Det betyder, at vi har en helt unik adgang til midtjyske platforme og medier. Du finder derfor ikke et bedre produkt eller en bedre pris hos noget andet bureau. Ved at klikke her, kan du se oversigten over alle vores medier her

+300 MEDIER

Vi har gjort vores forarbejde grundigt og har derfor mere en +300 premium partnerskaber. For dig giver det mulighed for at få din kampagne vist på lige præcis det site, der giver bedst mening for dit budskab og din målgruppe. Det er værdiskabende markedsføring, og derfor segmenterer vi mod målgrupper i stedet for medier.

Indsigt i målgruppen
Besøgende efterlader digitale fodspor (data), når de bevæger sig rundt på nettet, hvis de siger ja til cookies. I samarbejde med kompetente partnere indsamler og afkoder Advicer de store datamængder, som indsamles ved hjælp af cookies. Det giver dig en unik mulighed for at forstå, hvem din – eksempelvis – mest profitable målgruppe er, hvordan de besøgende interagerer med dit brand og hvordan du bedst får deres opmærksomhed gennem strategisk opsatte kampagner.

Segmentering

For at ramme plet med din markedsføring skal du kende dem, du ønsker at henvende dig til. Advicers online specialister hjælper dig med at segmentere mellem de forskellige målgrupper, således at du rammer dem, der er potentielle kunder i butikken.
005 Earth Globe Educational Tool

Geografisk

Kampagnen bliver kun vist i det definerede geografiske område
003 Woman Hand Drawn Person

Alder og køn

Kampagnen bliver kun vist til eksempelvis kvinder i 20’erne
002 Jeep On Mountain Hand Drawn Transport

Ejerskab

Kampagnen vises kun for personer, der eksempelvis ejer et hus eller en bil
004 People Hand Drawn Persons Group

Flere segmenter

Uendelige muligheder, blandt andet interesser og livsfaser

Segmenter

Omfatter både livscyklus-, ejerskabs- og intentionssegmenter. Eksempelvis:
Husejer Maalgruppe Displayannoncering Circle B4798ca917707de3fc00ae9e6aca744d 612fa23758d10

Husejersegmentet

Husejersegmentet er karakteriseret af personer, der ejer et hus. Kampagner for forsikringer eller hardware-butikker er relevant for segmentet.
Sportsnorderne Maalgruppe Displayannoncering Circle 8bed5f7f41090da03e2ab28e1fa44bf5 612fa23758cc4

Sportsnørderne

Sport og betting optager meget af sportsnørdernes tid. Segmentet er 4,9 gange mere tilbøjelige til at oddse på sportsbegivenheder, og de er 2,6 gange mere tilbøjelige til at se eller læse om sport.
Rejsesegmentet Maalgruppe Displayannoncering Circle 3f62288a2431fb2ff88b5456094371e0 612fa23758cc5

Rejsesegmentet

Rejsesegmentet er karakteriseret af forbrugere der har planer om at tage på ferie og dermed har medgivet en intention om at købe rejser. Hvis du kører en kampagne for et rejsebureau, flyselskab, hotel eller en lufthavn er segmentet spot on.

 

Bilsegmentet

Bilsegmentet er bestående af personer som er på udkig efter en ny bil og dermed har udvist en intention om at købe en bil. Segmentet er egnet for kampagner for bilforsikringer og bilproducenter.
Indkobsansvarlig Maalgruppe Displayannoncering Circle Bf2e2e18080b77be15aa003da695c7c9 612fa23758cc3

Indkøbsansvarlig

Al husstandens dagligvareforbrug bliver varetaget af forbrugere i dette segment, som altid er på udkig efter gode tilbud i supermarkederne. Hvis du kører en kampagner for dagligvarer er segmentet spot on.

Når vi eksekverer segmenterede displaykampagner kan det være en fordel at fokusere på menneskene, herunder målgruppen, i stedet for medierne. Det betyder, at hvis brugerne befinder sig inden for det segment, der er målgruppen for kampagnen, så er det underordnet hvilket medie, de møder brandet og annoncen på. Hertil kommer dog det faktum, at vi kun eksekverer displaykampagner på sites, der er kvalitetssikret og dermed værdiskabende for vores annoncører at være tilstede på.


Vi kan geografisk segmentere på by-niveau. Dette kan være en segmentering i sig selv, så du henvender dig til personer, der blot skal befinde sig i udvalgte byer. Derudover kan den geografiske ramme kobles med alle andre segmenteringer.

Banner­placeringer
Omfatter både livscyklus-, ejerskabs- og intentionssegmenter. Eksempelvis:
Mega Banner

Mega banner

320×320

Mobil leaderboard

320×320

Rektangel banner

320×320

Interscroll banner

320×320

Sticky banner

320×320

Mega banner

930X600

Top banner & leaderboard

930X180

Rektangel banner

320×320

Skin

320×320

Ejerskab top & sticky

320×320
Retargeting
Gennem retargeting kampagner har vi mulighed for at eksponere jeres indhold til brugerer, der allerede har vist interesse for jeres brand. Markedsføring handler nemlig ikke om at spille kostbar. Derimod kan det vær klogt lige at rulle fiskesnøren ud igen, hvis fisken ikke bed på i første omgang. Genkendelse er for mange en stor del af, hvor de vælger at bide på krogen. Der skal selvfølgelig være en balance i det, så det ikke bliver et irritationsmoment for brugerne, hvis de kontant præsenteres for de samme annoncer. Det er en del af pakken hos os. at vi arbejder strategisk med retargering og derfor arbejder vi med pixels. Pixels er et lille stykke kode, som vi placerer på den hjemmeside, du ønsker at opsnappe data fra. Dermed sikrer vi en fortsat interesse for dit brand, uden at det bliver forstyrrende i den online fiskedam. Og sagt med al beskedenhed er det altså noget, vi er ret gode til.
Native advertising
Det er ikke nok at have skarpe søgeord og kvalitetssikrede tekster. Det er faktisk også ret vigtigt, at det tekniske spiller, hvis du vil rangere højt i Googlesøgningerne. Vi laver altså også en teknisk analyse af din hjemmeside, så vi sikrer os, at det hele spiller, og at der ikke ligger døde links eller andet rod og fylder i hjørnerne.